úterý 13. prosince 2011

O čem vám nenapíšu

Vážení a drazí, mám problém. Není o čem psát. Ne snad, že by se člověku nechtělo, ale ono není o čem.  Chtěla jsem vás oblažovat příběhy z mého života, jenže zjištiťuji, že nejsou dostatečně zajímavé, aby se z nich stvořil smysluplný článek. Nechce se mi zaspamovat můj blog články které připomínají statusy z facebooku: "Tož dneska jsme pekli cukroví. Máma udělala porpvé kokosky a já zjišťuji, že jsem na nich závislá. Blbej kokos." ani "Ten pitomec, co se nazývá mým bratrem, zase nepřijel na víkend domů. Kvůli němu jsem musela čekat hodinu na autobus." Takové statusy ovšem na facebooku nenajdete, jelikož mám bratra v přátelích a nechci ho prokovokat a jednak protože mi přijde obecně stupidní psát o kokosu. Mám ještě nějakou hrdost, no ne?
Status ze včerejška by asi zněl: "Objevila jsem slash fanfiction na, považte, Rychlé šípy. Přečetla jsem jí celou a líbila se mi. Čeká na mě další stupeň pekla. (A chudák Foglar se točí v hrobě)" To tam ovšem taky nenajdete, protože se bojím, co by si lidé pomysleli. Co si pomyslí čtenáři tothoto blogu nevím, ale většina lidí, jejichž reakce se obávám, se neobtěžuje číst články delší jak dvě věty.

Na události z mého života jsem se tedy vykašlala a rozhodla se napsat nějakou recenzi. Mé pokusy ztroskotaly hned u první, jelikož Young Avenegers, o kterých jsem psala, na to skoro napsat recenze nejde. Zapletla jsem se do vysvětlování co jsou vlastně ti Avengers  a doporučování filmů, a když jsem měla napsané čtyři odstavce a teprve jsem o YA začala mluvit, řekla jsem si, že asi něco dělám špatně. Info o nejlepším superhrdinském týmu všech dob tedy snad přijde jindy. (Omlouvám se, Eli, Billy, Teddy, Tommy, Kate, Cassie a Visione, že vás tak zanedbávám. Nebojte, dám vám určitě přednost před Young justice)
Pohlédla jsem na stůl, na svůj knižní arzenál a co jsem četla naposledy. Hm, Bartimeovu trilogii po dvěstědvacátedruhé, dále Paganiniho smlouvu... Uh. Nerada píšu recenze na chladné a děsivé thrilerry. Mám sklony vyzradit zápletku. Pak tu máme trapnou pokračovatelku Jane Austen a její Strastiplné peníze paní Darcyové. Ta ženská má úchylku na úchylná jména, vážně... Měla by si znovu přečíst nějakou knížku od Austenový a ujistit se, že slavná autorka opravdu nepojmenovávala postavy stylem Quintus, Sholto, Cassandra, Octavia, Theodossia a podobně. Stará dobrá Elizabeth, Emma a Jane, kam se jenom ztratili. (nehledě na to, že mi Pýcha a předsudek přijde aktuálnější než ty pindy, co napsala ta ženská ve 21. století)
Fantasy veškerá žádná, vášnivě čekám na Vánoce a na další díl Písně ledu a ohně. S mojí smůlou vyšli ovšem další knihy, které bych chtěla mít ve knihovničce až dva dny poté, co jsem otci odevzdala seznam toho, co chci. Taky naprd.
O manze se zmiňovat nebudu. V poslední době čtu jenom jeden žánr a ten se recenzuje špatně. "Chudý japonský student je unesen zlým ruským mafiánem a-" Hm, fajn, tak nic. ( pro šokované - tenhle typ nečtu, většinou dávám přednost zápletce "Dva kamarádi z dětsví", muhehe. :D)

Ale možná v blízké době napíšu nějakou úvahu o společnosti. Mám ráda úvahy.

Hm, tak koukám, že jsem napsala velmi dlouhý článek o tom, proč nemůžu psát. To je poněku kontraproduktivní. Na druhou stranu vám to jistě přineslo větší porozumění mé osobnosti a mých zájmů. (Na všem hledej něco dobrého, říká moje babička. Když jí brali kus ledviny, odvětila, že je to dobré, protože má ještě druhou)

Nelíbí se vám něco, co jste se dočetli? Nechce se vám věřit tomu, že jsem taková, jaká píšu? Inu, nikdo není dokonalý a nikdo se nám nemůže na 100% zamlouvat. Ale víte co...
"Deal with it... " 8)
(pro fanoušky Avengers - "I do what I want, Thor!")

A to bude asi vše. Uvidíme se snad u příštího článku.

Tenny

P.S. - Kdo bude chtít, tomu pošlu ten odkaz na tu slash fanfiction s Rychlými Šípy, muhehe...

2 komentáře:

  1. Výhovorky, výhovorky, súdružka! :D

    Kokosky děláme taky. Osobně se na výrobě účastním teprave podruhé, ale jinak je to u nás tradiční cukroví. Po zkušenostech z minulých let je budeme píct 23. k večeru, aby se dopekly v noci, kdy se toho až zas tak nesní - mě by jich na ochutnání stačil plech, ale moji bratři jsou hrozně nenažraní :D

    K Vánocům čekám pár Honorverse knížek (ehm, víš jak mám tu uniformu, co v ní jezdím na cony? tak to je uniforma sfk HMS Phantom, který je fanklubem právě těch knížek) a možná, opravdu jen možná, miničtečku. Yay! Ale až přečteš tu Píseň, tak mi porecenzuj, váhám, jestli nemám zakoupit ;)

    Počkej, s těmi Rychlými šípy je to sranda, že? To by si snad nikdo nedovolil. *vzpomíná na svojí poslední návštěvu devu a nebohého Sherlocka* Sakra. Jednoho dne někdo napíše slash povídku i na Romea a Julii. -.-"

    Neznám Avengers, ale tipuju správně, že to řekl Loki? :D

    OdpovědětVymazat
  2. o uniformě aamozřejmě vím, jsem jí i viděla. A četla jsem i Stanici Bazilišek, za koho mě máš? :D
    S Písní to bude složitější, protože mám jenom jeden díl (druhý) a k Vánocům dostanu třetí. Leda celková recenze... Ale s tou koupí bych si nebyla moc jistá, jeden díl stojí kolem šesti set.

    A s těmi Rychlými šípy to není sranda. :D Vážně to někdo napsal. Slash existuje na všechno, včetně teletubies a my little pony. xD A slashových povídek na Romea a Julii už byla napsaná hromada, tě ujišťuju. :D

    Jup, Loki. Kdo jinej taky, že jo... :D Ale musím tě konečně zasvětit do Avengers! Thor je skvělej film. (A Loki tam je neskutečně sexy a roztomilej, člověk mu musí fandit :D )

    OdpovědětVymazat